+421 948 887 025sme tu pre Vás v pracovné dni od 8:00 do 14:00), + 420 602 727 037 obchodný zástupcaPo: Pi: 7:00–14:30
SK

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky prevádzkovateľa internetového veľkoobchodu Nellys.sk

Prevádzkovateľom internetového veľkoobchodu: 
www.nellys.cz 
www.nellys.sk
je firma:
ADELAINE trade s.r.o.
IČO 28613902
DIČ CZ 28613902
Sme platcovia DPH
Živnostenský list vydal živnostenský úrad v Jablunkove.
Spisová značka: C 34747 vedená na registrovom súde v Ostrave


    Sídlo firmy:
ADELAINE trade s.r.o.
Mosty u Jablunkova 799
Mosty u Jablunkova
739 98


    Doručovacia adresa firmy:
ADELAINE trade s.r.o.
Staré Město 865
Třinec 739 61

    Reklamácie:
ADELAINE trade s.r.o.
Staré Město 865
Třinec 739 61
kt: purchase@nellys.cz

Prevádzková doba:
7:00–15:00 hod. v pracovné dni
Tel:    +420 558 341 693
Mob: +420 722 920 924


    Osobný odber – prípadne podľa dohody:
Pracovné dni v čase od 7:00 do 14:00 na adrese:
ADELAINE trade s.r.o.
Staré Město 865
Třinec 739 61

Účty pre platby vopred: 
Platby v CZK
2501031680 / 2010 Fio banka
( IBAN CZ 44 2010 0000 0025 0103 1680 )

3224425319 / 0800 Česká spořitelna 
( IBAN CZ 98 0800 0000 0032 24425319 )


Platby v € 
Česká spořitelna 3224425319 / 0800 (multiměnový účet)
( IBAN CZ 98 0800 0000 0032 24425319 )             

2101031681 / 2010 Fio banka – Eur 
(IBAN CZ 35 2010 00000 0021 0103 1681)


Všetky ceny v internetovom obchode www.nellys.cz sú konečné vrátane DPH.

    Z ceny obdrží kupujúci percentuálnu zľavu podľa obratu z predaja – cena zobrazená po prihlásení je už so zľavou. 

Nakupovať môžu iba osoby s živnostenským oprávnením.
V prípade, že máte záujem o spoluprácu, je potrebné vykonať registráciu.
Po registrácii overíme Vaše IČ a následne Vám budú sprístupnené veľkoobchodné ceny.

Všetky objednávky podané prostredníctvom internetového obchodu Nellys. sú záväzné.
Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí!

Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia obchodnými podmienkami alebo príslušnými ustanoveniami obchodného zákonníka. 

Od 1.7.2011 sme stanovili minimálnu výšku objednávky na 1000 Kč (40 EUR) bez DPH, v prípade nižšej objednávky bude účtované balné vo výške 50 Kč k poštovnému.
Do výšky objednávky sa nezapočítava pevné poštovné, poštovné podľa výšky objednávky a dobierka.

    Kupujúci si tovar vyberie v internetovom katalógu. Cena výrobku vždy zodpovedá cene, ktorá je uvedená v internetovom katalógu v čase objednania výrobku.

Zákazník berie na vedomie, že vzhľadom na rôzne typy monitorov sa môže farba ponúkaného tovaru na fotkách v e-shope minimálne líšiť od farieb tovaru v skutočnosti.
Pri textile je tovar vyhotovený strojovo a preto môže dôjsť k miernemu posunutiu vzoru. Vzor sa teda nemusí nachádzať na rovnakej pozícii ako na fotografii, čo sa nepovažuje za vadu výrobkov.

    Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká okamihom odoslania objednávky v e-shope.


Tovar na Nellys je určený na ďalší predaj tretej osobe.

Firma ADELAINE trade s.r.o. – Veľkoobchod Nellys
nenesie zodpovednosť za podnikateľské riziko nášho klienta – predajcu.

Pokiaľ náš klient objedná tovar za účelom ďalšieho predaja tretej osobe – vlastnému zákazníkovi,ktorý tovar neprevezme alebo vráti bez udania dôvodu, nie sme povinní tovar späť prevziať, pretože medzi firmou ADELAINE trade s.r.o. a treťou osobou nevzniká žiadny právny vzťah.


Spôsob úhrady

1. Dobierka: Tovar je možné kúpiť na dobierku, pri prevzatí tovaru v hotovosti (osobné prevzatie elektronicky objednaného tovaru).
2. Prevodom so splatnosťou: Platba prevodom so splatnosťou je možná iba pri dlhšej spolupráci – novým zákazníkom bez platobnej histórie odosielame iba na dobierku.
3. Prevodom: Platba vopred, tovar odosielame až po úhrade, podklady k platbe nájdete v kópii objednávky.
4. Platba vopred - platobná brána - pripravujeme
V prípade zľavových akcií vyčkajte na nové platobné údaje, spätne akcie nenavádzame.

Vyhradzujeme si právo, v prípade, že zákazník nemá uhradené faktúry, tovar nedodať alebo po dohode zmeniť dodanie z platby vopred na platbu dobierkou.

    Tovar odosielame prepravnou spoločnosťou GLS alebo Packetou– kuriérom s doručením do 24 h od odoslania. 

Vyplnením nákupného formulára alebo záväznej objednávky v rámci internetového obchodu kupujúci dáva predávajúcemu súhlas so zhromažďovaním a archivovaním
osobných údajov o kupujúcom a o jeho nákupoch.

Prijatie a odoslanie objednávky je objednávateľovi potvrdené informatívnym emailom na zadaný email.

Dodacia lehota je medzi 2 – 10 pracovnými dňami, najneskôr však do 14 – 21 pracovných dní.
V prípade, že dôjde k predĺženiu dodacej doby, budeme Vás informovať.

    Sety do postieľok – pokiaľ nie sú uvedené skladom – sú šité na zákazku priamo u výrobcov.

Všetky sady, posteľné prádlo a doplnky do postieľky sú iba na objednávku priamo od výrobcu (šité na zákazku). Odoslanie je do 14 pracovných dní.
Predajca si vyhradzuje právo zrušiť objednávku v prípadoch, keď sa tovar už nevyrába alebo nedodáva, prípadne výrazným spôsobom došlo k zmene ceny u dodávateľa.
O tejto skutočnosti je vždy VO zákazník informovaný.


Cena a spôsob doručenia tovaru, cena vrátane DPH

Poštovné/prepravné je od 89 Kč bez DPH (podľa hmotnosti a objemu zásielky) pri platbe prevodom na účet.
Cena prepravy sa Vám vždy zobrazí po vložení tovaru do košíka, s výnimkou nábytku a objemného tovaru.
Obsahuje-li objednávka objemný tovar, výška prepravy bude upravená podľa aktuálnej tabuľky ceny prepravy, ktorú nájdete nižšie.

Tovar odosielame prepravnou spoločnosťou GLS, Packetou, Poštou – kuriérom s doručením do 24 h od odoslania. 
V prípade záujmu o iného dopravcu nás kontaktujte.

    V prípade dobierky je k poštovnému/prepravnému účtovaný 29 Kč s DPH poplatok za dobierku. 

    Pri objednávke nad 10 000 Kč s DPH, prepravné neúčtujeme*. 

Do výšky objednávky sa nepočíta objemný tovar, ktorý má svoje nemenné prepravné.
Podrobné informácie k preprave nájdete nižšie, kde je tabuľka na stiahnutie.
Tabuľka na stiahnutie TU – kliknite.

V prípade, že Vaša objednávka bude obsahovať nábytok a tovar viď. tabuľka, vyčkajte na nový náhľad faktúry, ktorá bude upravená o prepravné.
Ďakujeme.
V opačnom prípade Vám bude suma dofakturovaná dodatočne.


TABUĽKA PREPRAVY OBJEMNÉHO TOVARU

    (*nevzťahuje sa na postieľky, postele, trojkolky, koše, komody, skrine, kočíky, autosedačky a tovar s hmotnosťou viac ako 30 kg – neplatí pre poplatok za dobierku).

Pri objednávke uvádzajte:
Adresu, kde Vás kuriér zastihne medzi 8 – 16 h.
Telefónne číslo, na ktoré dostanete aj SMS o odoslaní tovaru.
Tieto informácie nám tiež uveďte v prípade, že tovar odosielame priamo Vášmu klientovi.

Ak kupujúci neprevezme tovar v dohodnutom čase porušením svojej povinnosti, je povinný predávajúcemu zaplatiť poplatok za uskladnenie za každý deň omeškania vo výške 10,- Kč, maximálne však 300,- Kč.
Predávajúci je oprávnený potom, čo kupujúceho preukázateľne emailom upozorní a poskytne mu novú primeranú lehotu na prevzatie, tovar vhodným spôsobom predať.
Náklady na uskladnenie a náklady márneho dodania tovaru z dôvodu nedostatku súčinnosti na strane kupujúceho v nevyhnutnej miere je predávajúci oprávnený voči kupujúcemu započítať na výťažok z predaja.


AKCIE – ZĽAVY

Podmienky rôznych akcií, zliav vždy nájdete v podmienkach akcií.
AKCIE – ZĽAVY sa nesčítavajú a nemožno si ich nárokovať v prípade faktúr po splatnosti.
AKCIE – ZĽAVY nenavádzame spätne – ak je pri akcii uvedené „vyčkajte na upravenú sumu“, je potrebné na novú sumu vyčkať – inak nárok na zľavu zaniká.
Vyhradzujeme si právo nepriznať zľavu či akciu zákazníkovi, ktorý má evidovanú faktúru/y po splatnosti.


VRÁTENIE TOVARU

V období od 1.10.2019 až do odvolania nie je možné tovar vzhľadom na nastávajúcu sezónu z prevádzkových dôvodov vrátiť.
O možnosti opätovného vrátenia tovaru budete informovaní emailom.
(neplatí pre neprevzaté zásielky z dropshippingu, tie budú spracované doterajším spôsobom)

Nepredaný tovar (vrátený zákazníkom) možno po dohode vrátiť dodávateľovi podľa nasledujúcich podmienok.
Tieto podmienky sú platné pre tovar nakúpený od 13.5.2015, spätne tieto podmienky nemožno uplatňovať.

Podmienky na vrátenie tovaru:

Túto výhodu umožňujeme len zákazníkom s výbornou platobnou morálkou!

1. Tovar, ktorý chcete vrátiť, nesmie javiť známky používania, nesmie byť použitý, musí byť v pôvodnom obale so všetkými štítkami a polepmi.
Nemožno vrátiť tovar, ktorý je starší ako 12 mesiacov od zakúpenia.
Náklady spojené s vrátením si hradí odosielateľ.
V prípade, že tovar nebude spĺňať vyššie uvedené náležitosti, bude vrátený späť na Vašu adresu na Vaše náklady.


Náklady spojené s vrátením budú účtované na Vaše náklady.

2. Pri vrátení tovaru uvádzajte vždy aj dôvod vrátenia a číslo faktúry, kde bol tento tovar fakturovaný – dôležité.

3. Nemožno vrátiť tovar, kde kupujúci zaplatil na faktúru so splatnosťou a faktúra bola uhradená po termíne.

4. Späť nemožno vrátiť kozmetické prípravky, tovar s označením ra, bh a et – tovar z externého skladu.

Vyhradzujeme si právo tovar neprevziať späť aj bez udania dôvodu. Preto vždy vyčkajte na súhlas, či je vrátenie možné.
Bez písomného súhlasu budú vrátenia automaticky odosielané späť na Vaše náklady.


Dôležité!

Manipulačný poplatok za vrátenie tovaru činí 10 % z ceny tovaru.
V prípade dropshippingu odpočítavame aj vyplatenú províziu za vrátený tovar.
Pri tomto vrátení žiadame o kópiu predajného dokladu, aby sme mohli správne vytvoriť ODD, bez kópie nebude vrátenie prijaté.

O túto sumu Vám bude znížená dobropisovaná suma za vrátený tovar.

Nemožno požadovať vrátenie peňazí za prepravné a poplatok za odoslanie tovaru priamo zákazníkovi.

Po obdržaní vráteného tovaru bude vykonaná kontrola kvality a pokiaľ tovar spĺňa vyššie uvedené podmienky,
hodnotu vráteného tovaru je možné použiť iba na nákup ďalšieho tovaru, peniaze nevraciame.
Vrátenie tovaru je možné maximálne 4x za daný rok.

Tovar, ktorý vraciate, nemožno poslať na dobierku, takto zaslaný tovar bude odmietnutý, náklady spojené s tým hradí odosielateľ.

Rovnako nemožno vrátiť tovar, ktorý bol vyrobený pre zákazníka na objednávku podľa jeho požiadavky (potlač, výšivka, individuálne rozmery a pod.).


Postup k vráteniu tovaru:

Pred vrátením tovaru je dôležité, aby ste nás vopred kontaktovali a informovali, že sa chystáte tovar vrátiť. 
Kontaktujte nás vždy emailom objednavky@nellys.cz alebo objednavky@nellys.sk


Do emailu vždy vypíšte prehľadne:

1. Tovar, ktorý chcete vrátiť (kód, množstvo a názov)
2. číslo faktúry, kde bol tovar fakturovaný.

3. Vyčkajte na písomný súhlas k vráteniu tovaru.


Vyčkajte vždy na potvrdenie vrátenia, tovar nemožno vracať bez tohto písomného potvrdenia.

V prípade, že bude rozhodnutie zamietavé, bude Vám oznámený dôvod odmietnutia vrátenia.
Vyhradzujeme si právo tovar späť neprijať pri nesplnení vyššie uvedených podmienok.


Tovar k vráteniu zasielajte na adresu:

ADELAINE trade s.r.o.
Staré Město 865
Třinec 739 61

Po obdržaní vráteného tovaru bude všetko znovu riadne skontrolované a následne Vás budeme kontaktovať najneskôr do 7 – 10 prac. dní.



Výnimky:

Právo na vrátenie tovaru nemožno uplatniť pri tovare vyrobenom na želanie zákazníka/zákazkovom tovare – potlač, výšivka podľa požiadaviek zákazníka, iný rozmer a povaha produktov,
produkt vyrobený na zákazku podľa atypických rozmerov. Rovnako späť neprijímame kozmetiku a tovar s označením ra... alebo et... – tovar z externého skladu.


Dropshipping/neprevzaté zásielky klientom VO odberateľa.
Veľkoobchod Nellys nenesie zodpovednosť za podnikateľské riziko nášho klienta – predajcu.
Za takto vrátený tovar si tiež účtujeme administratívny manipulačný 
poplatok vo výške 10 % z ceny tovaru + náklady spojené s odoslaním/vrácením +  (suma vyúčtovaná vo FV preprava/balné).
Toto platí pre tovar neprevzatý, ktorý bol odoslaný priamo zákazníkovi.

INFORMÁCIA K FAKTÚRAM – DROPSHIPPING – DOBIERKA
PREPLÁCANIE ODD
Novinkou od 1. 9. 2021 bude, že na faktúre DROPSHIPPING – DOBIERKA, ktorá bude odmietnutá alebo nevyzdvihnutá zákazníkom, bude posunutá splatnosť tejto faktúry o 7 dní
od vystavenia opravného daňového dokladu (ODD).
Prosíme o úhradu tejto faktúry, ODD bude novo hradený nami.

Na účet budeme vracať sumu uvedenú na ODD zníženú o 10 % z hodnoty tovaru s DPH a dopravu. Tu bude ODD splatný 14 dní.

V prípade nejasností nás kontaktujte.

REZERVAČNÉ OBJEDNÁVKY
Novinkou je možnosť zadať aj rezervačnú objednávku.
Rezervovať tovar je možné max. 3-5 prac. dní.. V prípade, že máte záujem o dlhšiu rezerváciu, je potrebné nás informovať, inak sú tieto objednávky automaticky stornované.


Ako si zadáte rezervačnú objednávku?
Objednávku zadáte klasicky a do poznámky napíšete „rezervácia“ a dátum, kedy chcete tovar odoslať.
Rezervačné objednávky, kde nebudeme mať žiadnu správu – po 3-5 dnoch stornujeme.


REKLAMÁCIE – REKLAMAČNÝ PORIADOK

STIAHNITE SI REKLAMAČNÝ PROTOKOL 
TU


Dôležité 
K reklamovanému tovaru musí byť priložená písomná informácia (reklamačný protokol) s popisom reklamovaného tovaru.
V prípade, že reklamácia dorazí bez písomnej informácie, nebude reklamácia vybavená v termíne.
Vždy je nutné tento doklad priložiť spolu s tovarom, aby sme mohli reklamáciu hneď riešiť.


    Dostali ste poškodený tovar?
V prípade, že krabica javí poškodenie, prípadne je prelepená páskou prepravnej spoločnosti, vyžiadajte si u vodiča zápis, kde sa uvedie, že ste prevzali zásielku
so známkami poškodenia. Na uznanie reklamácie je potrebné reklamáciu nahlásiť najneskôr do 24 h od prevzatia, pri zistení vád spôsobených prepravou – takúto reklamáciu nemožno uznať!


    Pri reklamácii postupujte nasledovne
Kupujúci oznámi oprávnenú reklamáciu písomne a to nasledovne:

- na emailovú adresu prevádzkovateľa e-shopu purchase@nellys.cz napíšte detailný popis reklamácie spoločne s fotografiou poškodeného
tovaru zobrazujúcou reklamované vady.
- kupujúci bude predajcom najneskôr do 3 pracovných dní informovaný o ďalšom postupe.


    Pri zistení vady tovaru neodkladajte reklamáciu. 

Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom.
Predajca zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia počas záručnej doby.

    Reklamácia sa nevzťahuje na vady spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.


    Tovar na reklamáciu, prosím, zašlite na vyššie uvedenú adresu
Doručovacia adresa firmy.
O odoslaní tovaru na reklamáciu nás informujte.
Spolu s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad preukazujúci kúpu tovaru (faktúru) a vyplnený reklamačný list,
ktorý Vám pošleme emailom po nahlásení reklamácie.
Lehota na vybavenie reklamácie:
Reklamácia bude vybavená v 30-dňovej lehote.

        Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:
1. Poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je nutné riešiť s dopravcom pri prevzatí),
Pri preberaní tovaru od dopravcu si prosím dôkladne skontrolujte dodaný tovar.
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
Ak je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať
buď dopravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti od druhu Vami zvolenej prepravy.
2. Porušením ochranných pečatí a nálepiek, pokiaľ na výrobku sú.
3. Neodborným zaobchádzaním.
4. Tovar bol poškodený živlami.
5. Ak bol tovar podaný na reklamáciu neskoro, tzn. výrobok či tovar bol používaný aj po zistení vady – nárok na reklamáciu zaniká.
6. Ak poškodenie vzniklo pri preprave Vašim dopravcom – pred odoslaním je nutné si tovar skontrolovať, reklamácie tohto typu budú automaticky zamietané.
Predajca, ktorý prijme tovar, má povinnosť si doručený tovar skontrolovať.
Pri zistení vady tovaru neodkladajte reklamáciu.


Práva a povinnosti z vadného plnenia

Ak má prevzatý tovar nedostatky (napr. nemá dohodnuté alebo oprávnene očakávané vlastnosti, nehodí sa na obvyklý alebo dohodnutý účel, nie je kompletný, nezodpovedá množstvu, miere, hmotnosti alebo akosti, ktorá zodpovedá iným zákonným, zmluvným alebo aj predzmluvným parametrom), ide o vady tovaru, za ktoré predávajúci zodpovedá.

Kupujúci môže u predávajúceho uplatniť najneskôr do dvoch rokov od prevzatia tovaru podľa svojho požiadavku nárok na bezplatné odstránenie vady alebo na primeranú zľavu z ceny; nie je-li to podľa povahy vady neprimerané (najmä ak nemožno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu), možno uplatniť požiadavku na dodanie novej veci bez vád alebo novej súčasti bez vád, ak sa vada týka len tejto súčasti.

Ak oprava alebo výmena tovaru nie je možná, na základe odstúpenia od zmluvy
môže kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške.

Počas šiestich mesiacov od prevzatia tovaru sa predpokladá, že vada tovaru existovala už pri prevzatí.

Predávajúci nie je povinný nároku kupujúceho vyhovieť, ak preukáže, že kupujúci pred prevzatím o vade tovaru vedel alebo ju sám spôsobil.

U vecí predávaných za nižšiu cenu alebo v akcii predávajúci nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá.
Namiesto práva na výmenu má kupujúci v týchto prípadoch právo na primeranú zľavu.



Zákonné práva z vád

Predávajúci zodpovedá za vady vzniknuté po prevzatí tovaru v 24 mesačnej záručnej dobe alebo v dobe použiteľnosti uvedenej v reklame, na obale tovaru alebo v priloženom návode.

V tejto lehote môže kupujúci uplatniť reklamáciu a podľa svojej voľby požadovať pri vade, ktorá znamená podstatné porušenie zmluvy
(bez ohľadu na to, či ide o vadu odstrániteľnú alebo neodstrániteľnú):
• odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci;
• bezplatné odstránenie vady opravou;
• primeranú zľavu z kúpnej ceny;
• vrátenie kúpnej ceny na základe odstúpenia od zmluvy.

Podstatné je také porušenie zmluvy, o ktorom strana porušujúca zmluvu už pri uzavretí zmluvy vedela alebo musela vedieť, že by druhá strana zmluvu neuzavrela, ak by toto porušenie predvídala.

Pri vade, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, či ide o vadu odstrániteľnú alebo neodstrániteľnú),
má kupujúci nárok na odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny.

Ak sa odstrániteľná vada po oprave opakovane vyskytne (tretia reklamácia na rovnakú závadu alebo štvrtá na odlišné závady)
alebo má tovar väčší počet vád (minimálne tri vady súčasne), môže kupujúci uplatniť právo na zľavu z kúpnej ceny,
výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy.

Predávajúci nezodpovedá za vady vzniknuté v dôsledku bežného opotrebenia alebo nedodržania návodu na použitie.

PREDÁVAJÚCI NEZODPOVEDÁ ZA VADY, KTORÉ VZNIKLI PRI PREPRAVE.


Ochrana osobných údajov

Kupujúci súhlasí s tým, aby poskytnuté osobné údaje boli predávajúcim spracovávané a uchovávané v súlade
so zákonom o ochrane osobných údajov (č. 101/2000 Zb.) za účelom plnenia predmetu zmluvy. Kupujúci má právo byť informovaný,
aké údaje o ňom predávajúci eviduje, a je oprávnený tieto údaje meniť, prípadne písomne vysloviť nesúhlas s ich spracovaním.
Dohľad nad ochranou osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov.

Kupujúci môže predávajúcemu oznámiť, že chce ukončiť zasielanie obchodných oznámení, a to na elektronickú
adresu získanú v súvislosti s plnením zmluvy, bez akýchkoľvek nákladov.

Mimosúdne riešenie sporov
K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná
Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27,
IČO: 17 331 927, internetová adresa: https://www.soi.skPlatformu pre riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na internetovej adrese 

Platformu pre riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na internetovej adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr

Ustanovenia tohto článku sa použijú výhradne v prípade, že kupujúci
vystupuje v postavení spotrebiteľa podľa § 52 a nasl. Občianskeho zákonníka.
V prípade kupujúcich, ktorí pri nákupe uvedú IČO a vystupujú tak ako
podnikatelia, sa tieto ustanovenia nepoužijú.



GDPR – Súhlas so spracovaním obchodných údajov

Dňa 25. mája 2018 vstúpilo do platnosti nové nariadenie EÚ č. 679/2016 (GDPR), ktoré zavádza prísnejšie pravidlá ochrany Vašich osobných údajov.
Cieľom je zabezpečiť, aby Vaše osobné údaje boli naozaj pod Vašou kontrolou. Teda že Vaše údaje budú vždy v bezpečí a budú využívané výhradne v našom vzájomnom obchodnom styku a v žiadnom prípade ich neodovzdáme tretej strane.
Prijatím objednávky nám udeľujete súhlas so spracovaním osobných údajov, ktoré sú nevyhnutné na vybavenie a odoslanie objednávky.

Cookies

Pre správnu funkciu stránok je nevyhnutné uložiť na Vaše zariadenie malé dátové súbory označované ako cookies.
Účelom cookies je zabezpečiť, aby stránky spoľahlivo fungovali spolu s efektívnejšou správou a cielením obsahu stránok a reklám. Zabezpečiť, že Vám bude doručovaný obsah, ktorý je pre Vás zaujímavý.
Cieľom nie je nadmerne sledovať používateľov, preto si samozrejme môžete ukladanie vypnúť alebo uložené cookies vymazať.
Urobiť tak môžete napríklad vo Vašom webovom prehliadači. Napriek tomu, že sa snažíme, aby bez cookies neboli ovplyvnené základné funkcie, nemôžeme za prípadné nefunkčnosti niesť zodpovednosť.

Čo sú cookies?
Cookies sú malé súbory vo Vašom prehliadači alebo mobilnej aplikácii, ktoré slúžia na ukladanie a prijímanie identifikátorov a ďalších informácií o počítačoch, telefónoch a iných zariadeniach, z ktorých pristupujete na naše stránky. Pomáhajú nám tak poskytovať, chrániť a zlepšovať ponúkané služby. Pomocou cookies si stránky na určitú dobu zapamätajú Vaše preferencie a úkony, ktoré ste na nich vykonali (napr. prihlasovacie údaje, jazyk, veľkosť písma…).

Aké cookies používame?
Cookies používame v prípade, že navštívite stránky, najčastejšie na prispôsobenie obsahu alebo anonymné štatistiky návštevnosti.
Naše stránky používajú dve kategórie cookies:
– cookies vyžadované k činnosti stránok a zabezpečujúce funkcie, nevyhnutné na ich využívanie
– cookies, ktoré nie sú úplne nevyhnutné, ale ich používanie zlepšuje používateľský dojem a uľahčuje prehliadanie
Platnosť týchto cookies je obmedzená na web, ktorý prehliadate. Cookies sú všeobecne považované za bezpečné.
Môžeme využívať aj cookies tretích strán, ktoré slúžia na získavanie štatistík o návštevnosti a správaní používateľov na stránkach. Sú umiestnené pomocou skriptu z inej domény a umožňujú sledovanie naprieč doménami (napr. vyhodnotenie účinnosti reklám).

Môžete cookies odmietnuť?
Súbory cookies môžete vymazať v nastavení svojho internetového prehliadača.
Ak nepovolíte použitie cookies, niektoré funkcie nemusia fungovať správne. Odmietnutie alebo zakázanie cookies nájdete v menu nastavení súkromia vo Vašom prehliadači.

Kto má k cookies prístup?
Cookies sú u nás v bezpečí a prístup k nim má iba technický správca nášho webu – spoločnosť BSSHOP.

Kam sa obrátiť v prípade otázok?
Ak chcete vedieť viac o cookies, napíšte nám email na adresu marketing@nellys.cz
alebo na poštovú adresu Třinec Staré Město 865, 739 61


Odvolanie cookies súhlasu
Tieto obchodné podmienky sú účinné od 1. januára 2014.
V prípade zmien v podmienkach predaja bude zákazník informovaný emailom.


Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Nezbytné cookies
Marketingové cookies
Analytické cookies
Údaje o uživatelích
Personalizovaná reklama
Povoliť všetkoPodrobné nastavenieNepovoľovať cookies