Časté otázky
- Nezobrazujú sa nám ceny
Nie ste registrovaní. Nellys.cz sú veľkoobchodné stránky. Prístup k cenám je podmienený registráciou a uvedením IČO. Ak ste koncový zákazník, radi Vám odporučíme nášho predajcu vo Vašom okolí. - Akým spôsobom doručujete tovar?
Tovar je prepravovaný externým prepravcom. Momentálne doručujeme balíčky cez PPL, DPD, Geis, Českú poštu a GLS. Doručenie je vždy do 24 hodín od odoslania. - Koľko nás bude stáť preprava?
Vo väčšine prípadov vôbec nič. Všetky podrobnosti Vám oznámime až po registrácii. - Poskytujete zľavy?
Áno, opäť všetky informácie oznámime po registrácii. - V prípade, že budem odoberať tovar, ste schopní na našu predajňu doručiť prospekty a iné reklamné materiály?
Áno, radi Vám zašleme katalógy, letáčiky, bannery, roll-up reklamy. V prípade e-shopu potom elektronicky fotky a reklamné bannery. Samozrejmosťou je poskytnutie XML feedu. - Aké máte dodacie podmienky a doby realizácie?
Dodacie podmienky Vám radi oznámime po registrácii. Doba realizácie závisí od toho, či je požadovaný tovar skladom. Všeobecne sa snažíme držať čo najviac tovaru skladom. Iná situácia je pri posteľných setoch, kde ponúkame 300 vzorov a každý vzor má 15 variantov produktov. Posteľné sety preto väčšinou šijeme podľa objednávky a doba dodania je potom 7–10 max. 21 dní. - Môžeme si tovar vyzdvihnúť osobne?
Áno, bez problémov na adrese uvedenej v kontaktoch. Prosíme Vás však o predchádzajúci kontakt, aby sme mali dostatok času tovar pripraviť. - Ste schopní zaslať tovar aj priamo nášmu klientovi?
Áno, bežne tovar zasielame Vašim klientom, ponúkame službu dropshipping. Presné podmienky Vám oznámime po registrácii.