Veľkoobchodný predaj sortimentu pre najmenších, tehotenského tovaru a potrieb pre mamičky

CZ

Obchodné podmienky

     Obchodné podmienky prevádzkovateľa internetového veľkoobchodu Nellys.sk
     Obchodné podmienky aktualizované podľa nového Občianskeho zákonníka, ktorý vošiel do platnosti dňa 1.1.2014

     Prevádzkovateľom internetového veľkoobchodu:
     www.nellys.sk
     je firma:

     ADELAINE trade s.r.o.
     IČO 28613902
     DIČ CZ 28613902
     Sme platcami DPH
     Živnostenský list vydal živnostenský úrad v Jablunkove.
     Spisová značka: C 34747 vedená u registrového súdu v Ostrave


     Sídlo firmy:
     ADELAINE trade s.r.o.
     Mosty u Jablunkova 799
     Mosty u Jablunkova
     739 98

     Doručovacia adresa firmy pro korenspondenci, reklamace aj.
     ADELAINE trade s.r.o.
     Návsi 288
     Jablunkov
     739 92
  
 
 
 
 
 
 

     POSTE RESTANTE
     ADELAINE trade s.r.o.
     pošta Svrčinovec  023 12 
     Slovak Republic
     Tuto adresu nevyužívejte pro zasílání reklamací, poštu zde vyzvedáváme 1x týdně.

      Prevádzková doba:
     7:00-15:30 h - pracovné dni
     Tel: +420 558 341 693
     Mob: + 420 722 920 924

     Mob: Slovensko: +421 948614544


     Osobný odber:
     Všedné dni v čase od 7:00 do 15:00 na adrese:
     ADELAINE trade s.r.o.
     Návsí 288
     Jablunkov
     739 92

  
  Účty pre platby vopred:

Platby v €

    4010735148 / 7500 ČSOB SK 
( IBAN SK 94 7500 0000 0040 1073 5148 )

2101031681 / 2010 Fio banka - Eur.
(IBAN CZ 35 2010 00000 0021 0103 1681)

    Platby v CZK:

2501031680 / 2010 Fio banka
( IBAN CZ 44 2010 0000 0025 0103 1680 )

234893374 / 0300  ČSOB
( IBAN CZ 74 0300 0000 0002 3489 3374 )
 


                 3224425319 / 0800 Česká spořitelna
( CZ 98 0800 0000 0032 24425319 ) 

 


     Všetky ceny v internetovom obchode www.nellys.cz sú konečné vrátane DPH.

     S ceny dostane kupujúci percentuálnu zľavu podľa obratu z predaja. Konečná zľava sa udeľuje v deň vystavenia faktúry.

     Nakupovať môžu len osoby so živnostenským oprávnením.
     V prípade že máte záujem, je treba previesť registráciu. Po registrácii overíme Vaše IČO a následne Vám budú spustené veľkoobchodné ceny.


     Všetky objednávky podané prostredníctvom internetovej predajne www.nellys.cz záväzné.
     Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí!

 

     Kupujúci si tovar vyberie v internetovom katalógu. Cena výrobku vždy zodpovedá cene, ktorá je uvedená v internetovom katalógu v dobe objednania výrobku.

     Zákazník je uzrozumená s tým, že vzhľadom k rôznym typom monitorov, sa môže farba ponúkaného tovaru na fotkách v eshope minimálne líšiť od farieb tovar v skutočnosti.
     U textilu je tovar vyhotovené strojovo a preto môže dôjsť k miernemu posunutiu vzoru. Vzor sa teda nemusí nachádzať na rovnakom mieste ako na fotografii.
     Čo nie je brané ako vada výrobkov.

     Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká v okamihu odoslaním objednávky v eshope.
   

      Tovar na Nelly.sk je určen k ďalšiemu predaju tretej osobe.

Firma
ADELAINE trade s.r.o. - Veľkoobchod Nellys.sk
       nenesie zodpovednosť za podnikateľské riziko nášho klienta - predajcu.

      Ak si klient objedná tovar za účelom ďalšieho predaja tretej osobe (vlastnému zákazníkovi),
      ktorý tovar neprevezme alebo vráti bez udania dôvodov, nie sme povinní tovar
      späť prevziať a to s dôvodov že medzi firmou
ADELAINE trade s.r.o. a treťou osobou nevzniká žiadny právny vzťah.


     Spôsob úhrady tovaru je možný na dobierku, pri prevzatí tovaru v hotovosti (osobné prevzatie elektronicky objednaného tovaru) alebo platbou na účet predávajúceho.
Vyhrazujeme si právo, v případě, že zákazník nemá uhrazeny faktury, změnit dodání z platby předem, na platbu dobírkou.

     Tovar odosielame prepravnou spoločnosťou  Slovak Parcel Service - kuriérom s doručením do 24 h od odoslania.

     Vyplnením nákupného formulára, alebo záväznej objednávky v rámci internetovej predajne, kupujúci dáva predávajúcemu súhlas k zhromažďovaniu a archivovaniu osobných        údajov o  kupujúcim a o jeho nákupoch.

     Prijatie a odoslanie objednávky je objednávateľovi potvrdené informatívnym mailom na zadaný mail.
 
     Dodacia lehota je medzi 2 - 10 pracovným dňom, najneskôr však do 14 - 21 pracovných dní. V prípade, že malo dôjsť k predĺženiu dodacej doby, budeme Vás informovať.

     Sety do postieľok sú šité na zákazku priamo u výrobcu.

     Všetky sady, obliečky a doplnky do postieľky sú len na objednávku priamo od výrobcu (sú šité na zákazku). Odoslanie je do 14 pracovných dní.
     Predajca si vyhradzuje právo zrušiť objednávku v prípadoch kedy sa tovar nevyrába alebo nedodáva, popč. výrazným spôsobom došlo k zmene ceny u dodávateľa.
     O tejto informácii je vždy VO zákazník informovaný.

PREPRAVA - CENY
    Cena a spôsob doručenia tovaru, cena vrátane DPH.

     Poštovné / prepravné je od 3 eur (podľa hmotnostne a objemu zásielky) pri platbe prevodom na účet.
Cena prepravy sa
Vám vždy zobrazí v po vhodení tovaru do košíčka.
     V prípade dobierky je k poštovnému / prepravnému účtované 1,6 eur poplatok za spôsob platby.
U objemného tovaru je preprava účtována individuálně, ma-li Vaša objednávka tento tovar bude u fakturace přeprava upravená.


     Objednávka je vyššia ako 200 eur bez DPH, prepravné neúčtujeme *.
TABULKA PREPRAVNÉHO OBJEMNÉHO TOVARU TU
       V prípade zmien informujeme zákazníkov emailom.
     (* nevzťahuje sa k postieľkam, posteliam, tříkolkám, košom, komodám, skriniam, kočíkom, autosedačkám
popř. objemného tovaru, alebo
tovar s hmotnosťou viac ako
    
30kg a neplatí pre  poplatok za dobierku).


OSOBNÝ ODBER VE SKLADU ZDARMA.

     Pri objednávke uvádzajte:
     Adresu kde Vás kuriér zastihne medzi 8 - 16h.
     Telefónne číslo, na ktoré dostanete aj info sms o odoslaní tovaru.
     Tieto informácie nám tiež povedzte v prípade že tovar odosielame priamo Vášmu klientovi

Neprevezme kupujúci tovar v dohodnutej dobe porušením svojej povinnosti, je povinný predávajúcemu zaplatiť poplatok za uskladnenie za každý deň omeškania vo výške 0,30 cent , maximálne však 10, - eur,
Predávajúci je oprávnený po tom, čo kupujúceho preukázateľne e-mailom upozorní a poskytne mu novú primeranú lehotu na prevzatie, tovar vhodným spôsobom predať.
Náklady na uskladnenie a náklady márneho dodanie tovaru z dôvodu nedostatku súčinnosti na strane kupujúceho v nevyhnutne nutné výške je predajca oprávnený voči kupujúcemu započítať na výťažok predaja.


Zrušenie objednávky je možné do 24h od objednání.
Poté je objednávka brána jako závazná.


VRÁTENIE TOVARU

Nepredaný tovar (vrátený tovar zákazníkom,) možno len po dohovore vrátiť dodávateľovi podľa nasledujúcich podmienok.
Tieto podmienky sú platné pre tovar nakúpilo z 13.5.2015, spätne tieto podmienky nie je možné praktizovať.

Podmienky k vráteniu tovaru:

Tieto výhodu vrátenia tovaru umožňujeme len zákazníkom s výbornou platobnou morálkou!

1. Tovar, ktorý chcete vrátiť nesmie javiť známky používania, nesmie byť použité, musí byť v pôvodnom obale so všetkými štítkami a polepy.
Nemožno vrátiť tovar, ktorý je staršia viac ako 12 mesiacov od zakúpenia.
Náklady spojené s vrátením si hradí odosielateľ.
V prípade, že tovar nebude spĺňať vyššie uvedené náležitosti bude vrátený späť na Vašej adresu na Vaše náklady.

Náklady spojené s vrátením vráteného tovaru budú účtované na Vaše náklady.

2. Pre vrátenie tovaru uvádzajte vždy aj dôvod vrátenia a číslo faktúry, kde tento tovar bol vyfakturovaný - dôležité.

3. Nemožno vrátiť tovar, kde kupujúci zaplatil na faktúru so splatnosťou a faktúra bola uhradená po termíne.

4. Späť nemožno vrátiť kozmetické prípravky, tovar s označením ra, a et - tovar z externého skladu.

Vyhradzujeme si právo aj tovar nevziať prostredníctvom refundácií aj bez udania dôvodu. Preto vždy počkajte na súhlas či je vratka možná.
Bez písomného súhlasu budú vratky automaticky odosielané späť na Vaše náklady.

Dôležité!

Manipulačný poplatok za vrátenie tovaru je 10% z ceny tovaru.

O túto tento poplatok Vám bude znížená dobropisovaná čiastka za vrátený tovar.

Nemožno požadovať vrátenie peňazí za prepravné a poplatok odoslanie tovaru priamo zákazníkovi.
 

Po odbržení vráteného tovaru bude vykonaná kontrola akosti tovaru a ak tovar spĺňa uvedené podmienky.
Hodnotu vráteného tovaru možno vybrať len na nákup ďalšieho tovaru, peniaze nevraciame.
Vrátenie tovaru je možné maximálne 4x za daný rok.

Tovar, ktorý vraciate nemožno poslať na dobierku, takto zaslaný tovar bude odmietnuté, náklady spojené s tým platí odosielateľ.

Rovnako nemožno vrátiť tovar, ktorý bolo zhotovené pre zákazníka na objednávku, podľa jeho požiadaviek (potlač, výšivka, individuálne rozmery a pod.)

Postup k vrátenie tovaru:

Pred vrátením tovaru je dôležité, aby ste nás vopred skontaktovali a informovali, že sa chystáte tovar vrátiť.

Kontaktujte nás vždy emailom objednavky@nellys.cz alebo objednavky@nellys.sk.
Do emailu vždy vypíšte prehľadne:


1. Tovar, ktorý chcete vrátiť (kod, množstvo a názov)
2. č.faktury, kde bol tovar fakturovaný.
3. Počkajte na písomný súhlas na vrátenie tovaru.

Vyčktejte vždy na potvrdenie vrátenie, tovaru nemožno vracať bez tohto písomného potvrdenia.

V prípade, že sa rozhodne zamietavé stanovisko o vrátenie, bude Vám oznámený dôvod zamietnutia vrátenia.
Vyhradzujeme si právo tovar späť nevziať pri nesplnení vyššie uvedených podmienok.

Tovar k vráteniu zasielajte na adresu:

ADELAINE trade s.r.o.

Návsí 288, Návsí 73991

Po obdržaní vráteného tovaru bude všetko znova riadne prokontrolováno a potom Vás budeme kontaktovať najneskôr do 7 - 10 prac. dní.


Výnimky:

Právo na vrátenie tovaru nemožno uplatniť u tovaru Zhotovte na prianie zákazníka / zákazkové tovaru - potlač, vyšívka na tovar podľa priania zákazníka, iný rozmer a povaha produktov, produkt
vyrobený na zákazku podľa atypických rozmerov. Takisto späť nepríjmame kozmetiku, a tovar s označením ra ... alebo et ... - tovar z externého skladu.

REZERVAČNÉ OBJEDNÁVKY
Novo možné zadať aj rezervačný objednávku.
Rezervovať tovar možno max. Týždeň. V prípade, že máte záujem
o dlhší rezervácii je potreba nás informovať, v opačnom prípade sú tieto objednávky automaticky stornované.
Ako si zadáte rezervačný objednávku?
Objednávku zadajte klasicky a do poznámky napíšte rezervácie a dátum kedy chcete tovar odoslať.
Rezervačný objednávky, kde nebudeme mať žiadnu správu - viac info po týždni stornujeme.





 REKLAMÁCIA - REKLAMAČNÝ PORIADOK

STIAHNITE SI REKLAMAČNÝ PROTOKOL TU
dôležité
U reklamovaného tovaru musí byť písomná informácia (reklamačný protokol) s informáciu k reklamovanému tovaru.
V prípade, že k reklamácie dorazí bez písomnej informácie nebude reklamácia vybavená.

     Došlo Vám poškodený tovar?


     V prípade, že krabica javí poškodenie, popr. je polepená páskou prepravnej spoločnosti, vyžiadajte si u vodiča zápisnica, kde sa poznačia, že ste prevzali zásielku
     sa známky poškodenia.
      K uznaniu reklamácie je potrebné reklamáciu nahlásiť najneskôr do 24h od prevzatia, pri zistení vád spôsobené prepravou - nemožno túto reklamáciu uznať!

  
     Pri reklamácii postupujte nasledovne:
     Kupujúci oznámi oprávnenú reklamáciu písomne ​​a to nasledujúcim spôsobom:

     - Na e-mailovú adresu prevádzkovateľa eshopu reklamace@nellys.cz napíšte detailný popis reklamácie spoločne s fotografiou poškodeného
       tovar zobrazujúci reklamovanej chyby.
     - Kupujúci bude predajcom najneskôr do 3 pracovných dní informovaný ďalšom postupe.

     Pri zistení vady tovaru neodkladajte reklamáciu.

     Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom.
     Predajca zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.

     Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.

     Tovar na reklamáciu, prosím, zašlite na vyššie uvedenú adresu:
     Doručovacia adresa firmy.
     O odoslaní tovaru k reklamácii nás informujte.
     Spoločne s tovarom doporučujeme pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad preukazujúci kúpe tovaru (faktúra) a vyplnený reklamačný list,
     ktorý Vám pošleme emailom po nahlásení reklamácie.
     Lehota na vybavenie reklamácie:
     Reklamácia bude vybavená v 30-dňovej lehote.

         Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:
          1. Poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je nutné riešiť s dopravcom pri prevzatí),
               Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.
         Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
         Keď je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať
         buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti na druhu vami vybranej prepravy.
         IN TIME tel: +420 246 092 914
         Slovenská pošta - oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.
         2. Porušením ochranných pečatí a nálepiek, pokiaľ na výrobku .
         3. Neodborným zaobchádzaním.
         4. Tovar bol poškodený živlami.
         5. Ak boli prihlásené k reklamácii neskoro tzn. Výrobok, či tovar bol používaný u pri zistení vady ďalej.
         Nárok na reklamáciu zaniká.
         Pri zistení vady tovaru neodkladajte reklamáciu.

Práva a povinností z vadného plnenia

Ak prevzatý tovar nedostatky (napr. nemá dojednanej alebo oprávnene očakávané vlastnosti, nehodí sa k obvyklému alebo dojednanému účelu, nie je kompletný, nezodpovedá jeho množstvo, miera, hmotnosť, alebo akosť nezodpovedá iným zákonným, zmluvným alebo i predzmluvných parametrom), jedná sa o vady tovaru, za ktoré
predávajúci zodpovedá
.

Kupujúci môže u predávajúceho uplatniť najneskôr do dvoch rokov od prevzatia tovaru podľa svojej požiadavky nárok na
bezplatné odstránenie vady alebo na primeranú zľavu z ceny;
ak to nie povahe vady neúmerné (hlavne ak nemôže byť vadu odstrániť bez zbytočného odkladu),
možno uplatniť požiadavku na dodanie novej veci bez vád alebo nové komponenty bez vád, ak sa týka vada len tejto súčasti.

Ak nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe odstúpenia od zmluvy
môže kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške.

Počas šiestich mesiacov od prevzatia tovaru sa predpokladá, že vada tovaru existovala už pri prevzatí tovaru.

Predávajúci nie je povinný nároku kupujúceho vyhovieť, ak preukáže, že kupujúci pred prevzatím o vade tovaru vedel alebo ju sám spôsobil.

  Pri veciach predávaných za nižšiu cenu alebo v akcii, predávajúci nezodpovedá za vadu,
pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
Namiesto práva na výmenu má kupujúci v týchto prípadoch právo na primeranú zľavu.

 
Zákonné práva z vád

Predávajúci zodpovedá za vady vzniknuté po prevzatí tovaru v 24 mesačnej záručnej dobe alebo v dobe použiteľnosti uvedenej v reklame, na obale tovaru alebo v pripojenom návode.

V tejto lehote môže kupujúci uplatniť reklamáciu a podľa svojej voľby požadovať u vady, ktorá znamená podstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, ak ide o vadu odstrániteľnú alebo neodstrániteľnú):

odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúce veci;
bezplatné odstránenie vady opravou;
primeranú zľavu z kúpnej ceny; alebo
vrátenie kúpnej ceny na základe odstúpenia od zmluvy.

Podstatné je také porušenie zmluvy, o ktorom strana porušujúca zmluvu pri uzavretí zmluvy vedel alebo mal
vedieť
, že by druhá strana zmluvu neuzavrela, ak by toto porušenie predvídala.

U vady, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, ak ide o vadu odstrániteľnú alebo neodstrániteľnú),
má kupujúci nárok
na odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny.

Ak sa vyskytol prípad odstrániteľná vada po oprave opakovane (tretia reklamácia pre rovnakú závadu
alebo
štvrtá pre odlišné závady) alebo tovar väčší počet vád (najmenej tri vady súčasne), môže kupujúci
uplatniť
právo na zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy .

Predávajúci nezodpovedá za vady vzniknuté v dôsledku bežného opotrebenia alebo nedodržanie návodu na použitie.

 
Ochrana osobných údajov

Kupujúci súhlasí s tým, aby poskytnuté osobné údaje boli predávajúcim spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov (č. 101/2000 Z. z.)
Za účelom plnenia predmetu zmluvy. Kupujúci má právo byť informovaný, aké údaje o ňom predávajúci eviduje,
a
je oprávnený tieto údaje meniť, prípadne písomne ​​vysloviť nesúhlas s ich spracovávaním. Dohľad nad ochranou osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov.

Kupujúci môže predávajúcemu oznámiť, že chce ukončiť zasielanie obchodných oznámení, a to na elektronickú
adresu
získanú v súvislosti s plnením zmluvy, bez


Značky ktoré u nás zakúpite

Položka bola vložená do košíka